czwartek, 16 sierpnia 2012

madagaskar ? :D

No siemaa . :* Przepraszam ze tak mało piszę .Wakacje i wgl . ;/ jeezu, jak mnie dawno tu nie było . no dobra, to teraz kilka tekstów na poprawe humoru z zaaaabójczej bajki, chyba sie domyślacie jakiej .? :D



`mort , czuję taką ogromną radość w sobie że aż nie mam ochoty cię kopnąć`




` szefie , może lepiej żeby król został bo jak król pomaga to wcale nie pomaga`





 `to mango jest zgniłe . jetem tak rozgniewany , musze coś kopnąć . mort przyjmij pozycję wypiętą`




 


`trąba jeża, te poduchy są wypchane pisklętami :O



 

 `kowalski , znowu jesteś mądry ? - a w każdym razie mniej głupi ?`



`radość tego kalibru można wyrazić tylko tańcem . - a ja sie wyrażę idąc sobie stąd .`


 ` co jest ? ja go chciałem tylko przytulić ! co z tego że pięścią ?`













`zaraz zaraz, ale to nie jest pierwsza klasa .!













                           `mówił ci kto, że wyglądasz normalnie jak modelka ?


`tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice`






`ta opowieść mnie znudziła, albowiem nie była o mnie, kumasz zależność .?








`na słońcu jest rzeczywiście znacznie mniej cienia.





to miłego śmiania się . ;D

4 komentarze:

  1. W końcu wróciłaś :)
    Fajne :D
    Uwielbiam pingwiny i Juliana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hejj ;p jesteś współadminką bloga House of Anubis, tak? dodałam tam komentarz przy ostatnim wpisie, mogłabyś go przeczytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah :D króóół Julian! <3 on zawsze ma teksty. :D
    zapraszam do mnie :D
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć, zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania naszego nowego bloga http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ mam nadzieję, że Wam się spodoba x

    OdpowiedzUsuń