niedziela, 6 maja 2012

Pamiętnik narkomanki .

Hej misiaki . :* Niestety na razie nie mam już weny , ale przeczytałam zajeb^stą książkę : `Pamiętnik narkomanki` . Iiii mam nadzieje ze cytaty sie spodobają . ^^





. Nie rozumiem tego wszystkiego co mnie otacza, nawet siebie przestałam rozumieć. Coś sie ze mną dzieje , tylko co .?







 . Wolna miłość .? Śmieszne.





. Zaczęły mi sie trząść ręce. Głupie uczucie. Biorę coś do ręki a to lata.



. Taka kosmiczna cisza. Jakby ktoś spóźnił się i przyszedł w puste miejsce.



. Sposób na przetrwanie - milczenie.
Sposób na życie - przetrwanie.
Sposób na milczenie - śmierć.



. Nie dać się życiu, bo pochłonie i zniszczy nadzieje.


. Niekiedy mam wrażenie, ze przegrałam swoją walkę o życie, chociaż żyję .


. Dzieli nas kolosalna przepaść. Bez dna.




. Chciałabym odejść, ale tak, żeby to byłą świadoma decyzja, a nie depresyjne przeżycie.



. I nie chce być normalna w waszym nienormalnym świecie.



. Wydaje mi się, że przegrałam, zanim zaczęłam grać w życie.







.  Nie wyskoczę z dziesiątego piętra. Mam lęk wysokości.







. Świata nie da sie zmienić, ale zawsze można zmienić siebie.


. Minął dzień i nie wydarzyło sie nic, a przecież tak wiele sie we mnie dzieje.


. Pogodzić się to znaczy przegrać.



. Być spadającą gwiazdą w czyichś marzeniach i spełniać każde życzenie.


. Wszystko można uczynić , jeżeli widzi się sens istnienia.


. I jest to czas na uśmiech, pomimo wszechobecnej śmierci.




. MOJE ZYCIE - jedno, wielkie, niedokończone samobójstwo.

2 komentarze:

  1. Opisy skłaniają do przemyśleń :)
    Dzięki temu wybaczam ci tak długą nieobecność ! :P
    Kurcze pojawiaj się tu częściej ! :*)

    OdpowiedzUsuń
  2. skuszę się do kupienia tej ksiazki. ;D

    zapraszam do mnie: wakacje nastolatki.

    OdpowiedzUsuń